Klijentima nudimo brzo i jednostavno obavljanje platnog prometa u zemlji primjenom adekvatnih tehnoloških rješenja i kontinuiranim razvojem poslovne mreže Banke.
U filijalama Banke, nakon uspostavljanja poslovnog odnosa i otvaranja računa, klijenti mogu obavljati sva gotovinska i bezgotovinska plaćanja u zemlji u skladu s važećim propisima. Gotovinske transakcije izvršavaju se u filijalama Banke, dok se predaja naloga za bezgotovinska plaćanja osim u filijalama Banke može izvršiti i korištenjem usluge elektronskog bankarstva.
Najčešće transakcije/usluge platnog prometa u zemlji koje obavljamo za klijente su:
Gotovinske transakcije izvršavaju se do 15:00 sati svakog radnog dana, a subotom do 12:00 sati.
Nalozi za bezgotovinska plaćanja zaprimljeni do 13:00h izvršavaju se isti radni dan putem žiro kliring sistema ako drugačije na nalogu nije naznačeno, a nalozi zaprimljeni poslije 13:00h obrađuju se sljedeći radni dan.
Ukoliko nalog za bezgotovinsko plaćanje prelazi propisani iznos ili je označen kao hitan, takav nalog se izvršava odmah kroz RTGS sistem ako je zaprimljen u vremenu rada RTGS sistema. Nalozi za plaćanje unutar Banke (i nalogodavac i primatelj imaju račun u Banci) izvršavaju se isti radni dan.
Osim navedenog, konkurentnom i fleksibilnom tarifom nastojimo osigurati temelje za dugotrajnu i uspješnu suradnju sa svakim pojedinačnim klijentom.
Opći uvjeti poslovanja po računima pravnih lica i obrtnika za obavljanje platnih transakcija u domaćoj i stranoj valuti detaljnije razrađuju usluge platnog prometa (otvaranje računa, raspolaganje sredstvima na računu, izvršavanje/obrada naloga za plaćanje, reklamacije, izvještavanje i obrada podataka, kamate i naknade, otkaz ugovora i zatvaranje računa, odgovornost i završne odredbe).
Objavljeno 30.12.2022. godine